گوارا ترین زندگی...

گوارا ترین زندگی...

ای فرزند آدم تا چه اندازه از من شکایت می کنی ،

و چقدر مرا به فراموشی می سپاری ،

و چه مقدار ناسپاس من هستی ؟!

با اینکه من ( اصلاً ) ظلمی به بندگان نمی کنم ،

و تا چه زمان نعمت مرا انکار می کنید با اینکه

روزی هر روز از جانب من برای شما می آید ،

و تا چه زمان منکر خدائی و ربوبیّت من هستید

با اینکه پروردگاری جز من برای شما نیست ،

و تا چه زمان از من روی برمی گردانید و اعراض می کنید

با اینکه من با شما چنین نکرده ام ...

(حدیث قدسی)





:: برچسب‌ها: گوارا ترین زندگی , فراموشی , ناسپاسی , شکایت , ربوبیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مهرداد
تاریخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: